Reklama
Rozwiń
Reklama

Psycholog pomoże w przeprowadzce

Firmy, które dziś zmieniają siedziby na nowoczesne biurowce z coraz większą starannością podchodzą nie tylko do wyboru adresu i samego budynku, ale także do zaplanowania przestrzeni - mówi Grażyna Błaszczak, redaktor Nieruchomości "Rzeczpospolitej". Zanim firmy urządzą nowe biuro, psycholog organizacji obserwuje, w jaki sposób pracownicy korzystają z pomieszczeń, o jakich porach najbardziej intensywnie, jak się przemieszczają, kiedy i gdzie jest najgłośniej oraz jak menedżerowie zarządzają swoim zespołem w siedzibie firmy. Po tych obserwacjach oraz po podsumowaniu ankiety, w której zespół mówi o swoich oczekiwaniach, powstaje plan na nowe biuro.

Publikacja: 09.06.2016 15:38

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama