Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.07.2019 14:25 Publikacja: 24.07.2019 12:38
Foto: Bloomberg
Znany przede wszystkim ze sprzedaży napojów gazowanych koncern Coca-Cola dotychczas nie sprzedawał i nie produkował napojów z alkoholem. Jednak, po udanych testach, firma zdecydowała się na regularną sprzedaż napoju Lemon-do zawierającego od 3 do 7 procent alkoholu. Testy nowego napoju prowadzone były od maja 2018 roku na wyspie Kiusiu, w Japonii.
Napój wzorowany jest na chuhai popularnym w Japonii drinku sprzedawanym w puszkach i opartym na wódce zwanej shochu wymieszanej z wodą gazowaną i dodatkami smakowymi. Lemon-do okazał się być takim sukcesem, że Coca-Cola postanowiła, jak informuje CNN, wejść z napojem na cały japoński rynek. Lemon-do nie trafi jednak poza Japonię.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas