Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.02.2018 17:42 Publikacja: 27.02.2018 15:37
Foto: AdobeStock
Będzie to limitowana wersja szkockiej whisky, przeznaczona specjalnie dla kobiet. Brytyjski koncern Diageo, jeden z największych producentów napojów alkoholowych na świecie, w tym takich znanych marek, jak Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys czy Guinness, przedstawił swój nowy trunek na początku tego tygodnia. Zgodnie z zapowiedzią, Jane Walker ma trafić do sprzedaży w marcu bieżącego roku.
Czym nowa whisky wyróżnia się od uwielbianego przez koneserów szkockiej Johnnie Walkera? Po pierwsze, etykietką na butelce. Słynną podobiznę spieszącego się dżentelmena w kapeluszu i z laską zastąpiła krocząca żwawo kobieta, posiadająca obydwa te rekwizyty. To pierwszy raz od ponad wieku, kiedy odnowiono logo Johnnie Walkera, sięgające swoimi korzeniami do 1865 roku.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas