Reklama

Kurski: Koncert w Opolu w czasie meczu to był strzał w dziesiątkę

- Czasem jest coś takiego jak kłopot nadpodaży, znakomitego kontentu, znakomitego programu. Jeżeli ma się i mecz, i festiwal w tym samym czasie, to co zrobić? - pytał w TVP1 Jacek Kurski, prezes Telewizji Publicznej. W piątek koncert "Przebój na Mundial" na festiwalu w Opolu został przerwany na dwie godziny z powodu towarzyskiego meczu Polska - Chile. - Można było dać festiwal na Dwójce, mecz na Jedynce albo odwrotnie, ale wtedy co – panie do jednego telewizora, panowie do kuchni - komentował Kurski.

Aktualizacja: 11.06.2018 15:20 Publikacja: 10.06.2018 22:18

Kurski: Koncert w Opolu w czasie meczu to był strzał w dziesiątkę

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

qm

W piątek, pierwszego dnia 55. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, koncert "Przebój na Mundial", który rozpoczął się o godz. 20.00, został po kilkudziesięciu minutach przerwany na dwie godziny. TVP1 w tym czasie transmitowała towarzyski mecz piłkarskich reprezentacji Polska - Chile. Pojedynek został też pokazany na telebimie w amfiteatrze opolskim, gdzie obejrzeli go widzowie koncertu.

Takie rozwiązanie niespecjalnie spodobało się widzom, którzy komentowali przerwanie koncertu w internecie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Kraj
Fuzja trzech partii. Czy warszawska Platforma skonsumuje swoje przystawki?
Kraj
Po co muzeum getta francuski pejzaż? Spór o wylicytowany obraz
Kraj
Siedem zdublowanych połączeń z lotniska w Modlinie. Wrócą bilety lotnicze za złotówkę?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Z Okęcia do 131 miast. Rusza nowy sezon na lotniskach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama