Reklama
Rozwiń

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Wprowadza się możliwość przerywania reklamami filmów dla dzieci dłuższych niż 60 min. Pozostałe treści skierowane do dzieci nadal będą wolne od reklam.

Publikacja: 22.06.2021 20:35

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Foto: AdobeStock

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w ustawie o radiofonii i telewizji oraz kinematografii. Dotyczą one prowadzenia działalności związanej z dostarczaniem platform udostępniania wideo.

Czytaj także: Reklama papierosów: co można, a czego nie

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono