Reklama
Rozwiń
Reklama

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Wprowadza się możliwość przerywania reklamami filmów dla dzieci dłuższych niż 60 min. Pozostałe treści skierowane do dzieci nadal będą wolne od reklam.

Publikacja: 22.06.2021 20:35

Papierosy elektroniczne bez reklamy w telewizji

Foto: AdobeStock

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w ustawie o radiofonii i telewizji oraz kinematografii. Dotyczą one prowadzenia działalności związanej z dostarczaniem platform udostępniania wideo.

Czytaj także: Reklama papierosów: co można, a czego nie

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama