Chińczycy okopują się w polskim e-handlu

Z AliExpress korzysta już 5 mln Polaków. Zakaz handlu w niedzielę przyciągnie kolejnych.

Aktualizacja: 20.12.2017 06:36 Publikacja: 19.12.2017 20:44

Foto: Adobe Stock

Mimo nawet kilku tygodni oczekiwania na przesyłkę chętnych do kupowania online w Chinach nie brakuje. Z danych PBI/Gemius wynika, że w ostatnich miesiącach oferty na AliExpress.com przegląda 4–5 mln osób miesięcznie. Daje mu to miejsce w dziesiątce najpopularniejszych serwisów e-handlu w Polsce.

Z racji długich terminów dostawy liczba kupujących rośnie poza sezonem świątecznym. Przyciągają ich ceny: laptopy poniżej 200 dol., zegarki za kilka, kilkanaście dolarów. Podobne są ceny ubrań czy zabawek.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Joe Biden karze chińskie firmy. To odwet za incydent z zeszłego roku
Handel
Ukraińskie płody rolne płyną morzem do odbiorców. Maliny podbiły rynek USA
Handel
Piechocki, LPP: Nie pozwę Hindenburg Research za raport o nas w Rosji. Na razie
Handel
Wojna cenowa cieszy konsumentów, ale coraz mocniej uderza w firmy handlowe
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Handel
Ofiary wojny cenowej. Za szalone promocje ktoś w końcu zapłaci