Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.01.2020 16:29 Publikacja: 28.01.2020 16:29
Foto: AFP
W internetowym sklepie Nike nie można już kupić produktów z serii sygnowanej nazwiskiem tragicznie zmarłego koszykarza Kobe'ego Bryanta. W amerykańskim sklepie, jak informuje ESPN, klienci przekierowywani są na możliwość zakupu karty podarunkowej z logotypem LA Lakers. W polskim sklepie klientom pokazywane są, po prostu, inne produkty.
Seria produktów sygnowanych przez legendę koszykówki przez wiele lat była uznawana za jedną z najbardziej innowacyjnych w branży. Szczególną popularnością wśród zawodowców cieszyła się seria butów Mamba. Nike wycofuje te produkty, jak twierdzą źródła stacji sportowej ESPN, by dać sobie czas na ocenienie strategii ponownego wypuszczenia ich na rynek, a w międzyczasie ograniczyć możliwość spekulacji istniejącymi produktami na rynku wtórnym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas