Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.01.2020 16:29 Publikacja: 28.01.2020 16:29
Foto: AFP
W internetowym sklepie Nike nie można już kupić produktów z serii sygnowanej nazwiskiem tragicznie zmarłego koszykarza Kobe'ego Bryanta. W amerykańskim sklepie, jak informuje ESPN, klienci przekierowywani są na możliwość zakupu karty podarunkowej z logotypem LA Lakers. W polskim sklepie klientom pokazywane są, po prostu, inne produkty.
Seria produktów sygnowanych przez legendę koszykówki przez wiele lat była uznawana za jedną z najbardziej innowacyjnych w branży. Szczególną popularnością wśród zawodowców cieszyła się seria butów Mamba. Nike wycofuje te produkty, jak twierdzą źródła stacji sportowej ESPN, by dać sobie czas na ocenienie strategii ponownego wypuszczenia ich na rynek, a w międzyczasie ograniczyć możliwość spekulacji istniejącymi produktami na rynku wtórnym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas