Polska branża PR przyjmuje wyzwanie. Zbliża się konferencja „PR 2021. Challenge accepted!”

O jakie cele komunikacyjne powinny zadbać organizacje w nowym roku? Jakie działania public relations podejmować, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów w tzw. nowej normalności? Odpowiedzi na te pytania padną 27 i 28 sierpnia podczas największej branżowej konferencji PR, podczas której eksperci i praktycy omówią najskuteczniejsze strategie zarządzania komunikacją w erze post-COVID. Spotkanie organizuje Związek Firm Public Relations.

Aktualizacja: 24.08.2020 01:22 Publikacja: 21.08.2020 00:01

Polska branża PR przyjmuje wyzwanie. Zbliża się konferencja „PR 2021. Challenge accepted!”

Foto: Adobe Stock

Początek 2020 roku sprawił, że niemal cały biznes musiał zmienić swoje plany, przemodelować budżety i cele. Choć minione tygodnie przyniosły przedsiębiorcom pewne odbicie i powrót pewności siebie, o udzielonej markom i firmom lekcji nie może zapomnieć żaden menedżer czy szef organizacji. Po pandemii klienci będą zwracać uwagę na nowe aspekty działania firm, a dawne rozwiązania i sposoby komunikacji mogą już nie działać.

By wspomóc menadżerów zarządzających budżetami w doborze najefektywniejszych środków komunikacyjnych oraz specjalistów PR – w wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów, Związek Firm Public Relations organizuje konferencję „PR 2021. Challenge accepted!”. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się 27-28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00.

Konferencja będzie stanowić z jednej strony przegląd doświadczeń branży PR z ostatnich miesięcy i najważniejsze wnioski z pierwszej lekcji zarządzania komunikacją w pandemii. Z drugiej strony eksperci przedstawią analizy i przewidywania na kolejny rok, omówią nowe trendy i praktyczne rozwiązania, które wspomogą firmy w planowaniu działań PR i efektywnej alokacji budżetu.

Program konferencji

Konferencję rozpocznie prelekcja Francisa Inghama, Chief Executive ICCO (Międzynarodowa Organizacja Konsultantów ds. Komunikacji), który przedstawi swoisty przegląd reakcji specjalistów PR na świecie wobec epidemii COVID-19. Następnie Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski z firmy Kantar przeanalizują 10 pytań, na które każda firma powinna sobie odpowiedzieć w związku z działaniami podejmowanymi w najbliższych miesiącach. Pierwszego dnia konferencji wystąpi także m.in. Cezary Szymanek, Redaktor Naczelny rp.pl i zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, który przedstawi temat wpływu epidemii na rynki medialne.

Drugiego dnia konferencji wystąpienie wygłosi m.in. Jan Jakub Wygnański, założyciel i Prezes Fundacji STOCZNIA, który podejmie próbę odpowiedzi na pytanie, czym jest „nowa normalność”, o której szeroko słyszymy oraz jaki rachunek konsumenci wystawią firmom za ich zachowanie w czasie pandemii. Z kolei Wawrzyniec Smoczyński, założyciel i Prezes Fundacji Nowej Wspólnoty, opowie o świecie, do jakiego w Polsce wracamy po lockdownie i wyborach oraz jak możemy wykorzystać obecny czas do budowy fundamentów lepszej przyszłości – na poziomie firm, wspólnot i całego kraju.

Pierwszy dzień konferencji poprowadzi Wojciech Szeląg (Telewizja Polsat), a drugi Cezary Szymanek (rp.pl, „Rzeczpospolita”).

W czasie konferencji swoje wystąpienia przedstawią także: Katarzyna Kamińska i Szymon Szymczyk (Hill+Knowlton Strategies Poland), Kuba Giedrojć (Konfederacja Lewiatan), Milena Zacharzewska i Joanna Rutkowska (24/7Communication), Jarosław Bańda (Lighthouse), Jowita Michalska (Digital University), Łukasz Malczewski (d*fusion communication), Monika Domańska (Made in PR), Tomasz Alberski i Rafał Zagrobelny (Komunikacja+PR), Norbert Ofmański i Norbert Kilen (On Board Think Kong), Katarzyna Miklaszewska i Michał Kwietniewski (Clue PR), Ewa Opach i Marcin Olkowicz (Sektorowa Rada ds. Kompetencji Komunikacji Marketingowej), Hanna Waśko (Big Picture) i Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja.

Szczegółowy program, zapowiedzi prelekcji oraz rejestracja znajdują się na stronie: www.zfpr.pl/pr2021

 

Udział stacjonarny i cel charytatywny konferencji

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się w tzw. modelu hybrydowym, czyli z fizyczną obecnością prelegentów i niewielkiej widowni w studiu, z którego będzie prowadzona transmisja online. Zaproszenia do udziału stacjonarnego otrzyma pierwszych 30 darczyńców, którzy wesprą cel charytatywny konferencji.

Organizatorzy prowadzą zbiórkę na odbudowę spalonej świetlicy socjoterapeutycznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej. Fundacja wspiera dzieci z rodzin zmarginalizowanych, ubogich, zagrożonych rozpadem i niewydolnych wychowawczo. W świetlicach dzieci otrzymują opiekę i przestrzeń do rozwoju. W lipcu w wyniku pożaru zniszczeniu uległy pomieszczenia i wyposażenia świetlicy przy ul. Przemysłowej w Warszawie, co obecnie uniemożliwia jej funkcjonowanie.

Darowizny można wpłacać przez stronę Fundacji, wpisując w tytule przelewu „PR 2021”: www.pfs.pl/pl/konferencja. Zbiórka potrwa do końca sierpnia.

Organizator Konferencji: Związek Firm Public Relations

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN

Partnerzy: „Rzeczpospolita”, „Media i Marketing Polska”, PRoto, VIDEOactions – agencja filmowa, Konfederacja Lewiatan, FollowVision, Michał Gmitruk Production, Mondelez International

Początek 2020 roku sprawił, że niemal cały biznes musiał zmienić swoje plany, przemodelować budżety i cele. Choć minione tygodnie przyniosły przedsiębiorcom pewne odbicie i powrót pewności siebie, o udzielonej markom i firmom lekcji nie może zapomnieć żaden menedżer czy szef organizacji. Po pandemii klienci będą zwracać uwagę na nowe aspekty działania firm, a dawne rozwiązania i sposoby komunikacji mogą już nie działać.

By wspomóc menadżerów zarządzających budżetami w doborze najefektywniejszych środków komunikacyjnych oraz specjalistów PR – w wyjściu naprzeciw oczekiwaniom klientów, Związek Firm Public Relations organizuje konferencję „PR 2021. Challenge accepted!”. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się 27-28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00.

Pozostało 82% artykułu
Biznes
Made in Poland z coraz większymi problemami
Biznes
Tajemniczy proces miliarderki. W partii komunistycznej trwa walka
Biznes
Polskie monety na aukcji. 80 dukatów sprzedano za 5,6 mln złotych
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów