Reklama

PZU sowicie zarabia na kontrakcie z Igą Świątek

Współpraca sponsoringowa z Igą Świątek przyniosła w 2022 r. jej głównemu partnerowi, firmie PZU, przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego. Zadowolenie ze współpracy wyraża też nasza najlepsza tenisistka.

Publikacja: 10.01.2023 11:46

PZU sowicie zarabia na kontrakcie z Igą Świątek

Foto: AFP

Miniony rok na korcie należał do Igi Świątek. Polka sięgnęła po najważniejsze trofea w światowym tenisie i ustanowiła nowe rekordy w historii tego sportu. Od stycznia 2021 r. liderkę rankingu WTA wspiera jako główny partner największy polski ubezpieczyciel – PZU.

- Ten rok był wyjątkowy, zdecydowanie najlepszy w mojej karierze i nigdy go nie zapomnę. Osiągnęłam więcej niż mogłabym sobie wymarzyć podczas jednego sezonu. To zasługa całego zespołu, z którym ciężko pracujemy, by moja forma była stabilna i żebym stawała się coraz lepszą tenisistką. Nie byłoby to możliwe także bez wsparcia ze strony mojego głównego sponsora – PZU, dzięki któremu mam zapewnione bezpieczeństwo w biznesowej sferze mojej kariery. Dzięki tej strategicznej współpracy mogę skupić się na swojej pracy, grze w tenisa – mówi Iga Świątek.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama