Reklama

Klienci chcą dobrej jakości

Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to co kupują i jak produkt po który sięgnęli sprawdza się w codziennym życiu.

Publikacja: 21.04.2015 17:54

Naprzeciw ich oczekiwaniom idą przeróżne kapituły, które starają się rozstrzygać, podpowiadać, co może spełniać wymagania klienta. W dziedzinie ubezpieczeń już po raz trzeci laureatem największego w Polsce konkursu jakościowego została Concordia Ubezpieczenia. Tym razem Towarzystwo otrzymało brązowe godło Najwyższa Jakość Quality International 2015 za produkt ubezpieczeniowy – Życie Komfort. W roku 2011 r. srebrnym godłem nagrodzone zostało ubezpieczenie indywidualne „Życie Plus", natomiast w 2013 r. złote godło przyznane zostało Concordii za produkt „Ochrona Prawna".

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama