Będzie on dostępny zarówno dla klientów objętych ubezpieczeniem indywidualnym, jak i grupowym pracowniczym.
Ubezpieczyciel zapewnia, że zgłoszenie roszczenia to bardzo prosta sprawa, wystarczy zapoznać się i wykonać kilka prostych kroków. Wystarczy wprowadzić dane identyfikacyjne oraz opisać zdarzenie ubezpieczeniowe. Bardzo ważna dla przyśpieszenia procesu rozpatrzenia roszczenia będzie dołączenie niezbędnych dokumentów dotyczących zdarzenia ubezpieczeniowego.
Agata Lem – Kulig, członek zarządu, dyrektor Pionu Operacyjnego w firmie tłumaczy, że spółka nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z usług ubezpieczeniowych, a także gwarantują wysoki poziom obsługi. - Systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji - zapewnia. - Badamy również poziom satysfakcji naszych klientów z procesu obsługi roszczeń i cieszy nas, że 83 proc. respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów. Portal umożliwia zgłaszanie roszczeń z ubezpieczeń indywidualnych i grupowych pracowniczych.
Portal jest dostępny dla klientów za pośrednictwem strony www.metlife.pl.