Reklama

Multiagencje rozwijają sieci

W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz.

Publikacja: 11.05.2015 22:00

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

Wszystko w jednym

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama