Reklama
Rozwiń

Multiagencje rozwijają sieci

W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz.

Publikacja: 11.05.2015 22:00

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

Wszystko w jednym

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną