Multiagencje rozwijają sieci

W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz.

Publikacja: 11.05.2015 22:00

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

Wszystko w jednym

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ubezpieczenia
Warta z rekordową sprzedażą ubezpieczeń w 2024 r. Zysk, rentowność i rating w górę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne