Tag:

Piotr i Paweł

Powiązane

Firmy

Znane sieci handlowe, które zniknęły z polskiego rynku

W ubiegłym roku w Polsce zostały zamknięte ostatnie sklepy pod szyldami Tesco oraz Piotr i Paweł. W ciągu ostatnich 30 lat sieci handlowych, które opuściły nasz rynek, było wiele.

Polskie sieci muszą współpracować

Na razie firmy dopiero zaczynają się uczyć takich inicjatyw – mówi wiceprezes sieci "Piotr i Paweł" Robert Krzak.

Konsument bardziej smart

Konsumenci kupujący w internecie potrzebują centrów handlowych już tylko do przymiarek.

Bać-Pol i Piotr i Paweł: będzie współpraca

Rynek jest coraz trudniejszy. Dlatego Bać-Pol oraz Piotr i Paweł łączą siły.

Koalicja polskiego handlu

Firmy widza, że tylko wspólnie są w stanie walczyć z zachodnia konkurencją. Pierwsze efekty już widać.

Bez koszyka na zakupy

E-za­ku­py spo­żyw­cze w tym ro­ku będą warte już 450 mln zł. To je­den z naj­szyb­ciej ro­sną­cych segmentów rynku

Po jedzenie do sieci

Średnia wartość zakupów w e-sklepach spożywczych to ponad 200 zł. W zwykłych sklepach kilka razy mniej

Na zakupy i po ubezpieczenie

Rozwija się sprzedaż polis w supermarketach. O takich usługach myślą kolejne firmy

Lepsi od dyskontów

To supermarkety a nie dyskonty są najszybciej rosnącym segmentem rynku handlowego. Mimo wyższych cen mają wielu klientów

Internetowy boom

W tym roku e-sklepy zwiększą sprzedaż o 1 mld zł, do 7,5 mld zł. To najlepiej od lat. Na tle innych krajów to jednak wciąż mało. Najchętniej kupujemy w sieci elektronikę, najmocniej zyskują książki, filmy i żywność