Reklama

Nicola Mendelsohn: Co blokujemy na Facebooku

Niemal potroiliśmy liczbę osób, które wraz ze specjalnymi programami filtrują treści zamieszczane na FB – mówi Michałowi Szułdrzyńskiemu szefowa firmy Marka Zuckerberga w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie, Nicola Mendelsohn.

Aktualizacja: 25.05.2018 07:09 Publikacja: 24.05.2018 19:19

Jeśli reklama jest dobrze dobrana do moich preferencji, to dla mnie korzyść Nicola Mendelsohn wicepr

Jeśli reklama jest dobrze dobrana do moich preferencji, to dla mnie korzyść Nicola Mendelsohn wiceprezes Facebooka

Foto: Bloomberg, Simon Dawson

Rzeczpospolita: Facebook ostatnio skasował ponad 500 mln kont. Dlaczego?

Nicola Mendelsohn: Zawsze chcieliśmy, by Facebook był miejscem przyjaznym, w którym obowiązują pewne standardy. By każdy mógł w nim poświęcać czas rodzinie, przyjaciołom, biznesowi czy temu, co dla niego ważne. Zdawaliśmy sobie sprawę, że są ludzie, którzy nie chcą się trzymać tych zasad, więc od początku tworzyliśmy wskazówki dotyczące tego, czego nie możemy zaakceptować. W zeszłym tygodniu, w celu zapewnienia pełnej przejrzystości naszego działania, przedstawiliśmy liczby dotyczącego tego, co robimy, by nie dopuścić do pogwałcenia naszych „standardów społeczności": wzywania do nienawiści, pokazywania nagości, wspierania terroryzmu etc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Dlaczego Donald Trump chce, by armia USA podjęła walkę z woke na ulicach miast?
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Demokraci znaleźli sposób na Donalda Trumpa
Publicystyka
Piotr Buras: Umowa z Mercosurem to strategiczny wybór Europy
Publicystyka
Komisarz UE: Jak zachęcić oszczędności w Europie do pracy?
Publicystyka
Jerzy Haszczyński: Czy Donald Trump wywalczył pokój dla Gazy? Rysują się problemy
Reklama
Reklama