Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s dołącza do rywalizacji o względy wegan

Popularność bezmięsnej diety jest już tak duża, że do walki o konsumentów rezygnujących z mięsa włączają się giganci, którzy swój sukces zawdzięczają miłośnikom mięsa.

Aktualizacja: 09.05.2019 12:33 Publikacja: 09.05.2019 12:26

McDonald’s dołącza do rywalizacji o względy wegan

Foto: Flickr

W wielu wysokorozwiniętych państwach coraz popularniejsza staje się dieta bezmięsna. Uwagę na to zwracają również giganci fast foodu, których sukces zawsze oparty był na mięsie. Trendu nie przegapia także McDonald’s, który od kilku lat ostrożnie testuje na różnych rynkach bezmięsne opcje, w zależności od popytu. Nadal jednak ważnym wydarzeniem jest fakt, że na jednym ze swoich ważniejszych rynków, w Niemczech, McDonald’s wprowadza do menu wegańskiego burgera. Niemcy to jeden z pięciu najważniejszych krajów dla giganta szybkiego jedzenia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama