Wyjątkowe butelki powstały w ramach światowej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej", która pokazuje, że mimo wielu różnic, jakie dzielą ludzi na co dzień, wciąż potrafimy usiąść przy jednym stole i łączyć się przy wspólnym posiłku.
Bezpośrednim zaczątkiem współpracy artysty z firmą było wydarzenie „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, zorganizowane 24 czerwca na Placu Defilad w Warszawie. Kilkaset osób zebrało się wtedy przy wspólnym stole, rozmawiając o transformacji Polski po 1989 roku i słuchając opowieści o potrawach minionych 30 lat dziennikarki Basi Stareckiej. Tegoroczne wydarzenie sponsorowała Coca-Cola i wziął w niej udział między innymi Karol Radziszewski.
Czytaj także: „Stranger Things" Netfliksa pozwoli Coca-Coli ożywić niewypał z lat 80-tych?
To właśnie wtedy narodził się pomysł na stworzenie limitowanej wersji butelki Coca-Coli zatytułowana „Konstelacje". Widniejące na etykietce dzieło przedstawia ludzi łączących się w galaktyce mimo odległości.
- Wierzę, że ludzie mogą się połączyć, chociaż nieraz wymaga to nie lada gimnastyki, a czasem figur prawie niemożliwych. Czasem dzieli nas kosmiczna odległość, ale przy pewnym wysiłku możemy razem stworzyć konstelację ponad podziałami. Nawet jeśli na chwilę - powiedział Karol Radziszewski o projekcie.