Reklama

Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerską butelkę dla Coca-Coli

Znany polski malarz Karol Radziszewski nawiązał współpracę z firmą Coca-Cola, czego efektem jest limitowana kolekcja butelek pod tytułem „Konstelacje".

Aktualizacja: 28.06.2019 13:59 Publikacja: 28.06.2019 13:52

Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerską butelkę dla Coca-Coli

Foto: materiały prasowe

ala

Wyjątkowe butelki powstały w ramach światowej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej", która pokazuje, że mimo wielu różnic, jakie dzielą ludzi na co dzień, wciąż potrafimy usiąść przy jednym stole i łączyć się przy wspólnym posiłku.

Bezpośrednim zaczątkiem współpracy artysty z firmą było wydarzenie „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, zorganizowane 24 czerwca na Placu Defilad w Warszawie. Kilkaset osób zebrało się wtedy przy wspólnym stole, rozmawiając o transformacji Polski po 1989 roku i słuchając opowieści o potrawach minionych 30 lat dziennikarki Basi Stareckiej. Tegoroczne wydarzenie sponsorowała Coca-Cola i wziął w niej udział między innymi Karol Radziszewski.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama