Reklama

Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerską butelkę dla Coca-Coli

Znany polski malarz Karol Radziszewski nawiązał współpracę z firmą Coca-Cola, czego efektem jest limitowana kolekcja butelek pod tytułem „Konstelacje".

Aktualizacja: 28.06.2019 13:59 Publikacja: 28.06.2019 13:52

Karol Radziszewski zaprojektował kolekcjonerską butelkę dla Coca-Coli

Foto: materiały prasowe

ala

Wyjątkowe butelki powstały w ramach światowej kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej", która pokazuje, że mimo wielu różnic, jakie dzielą ludzi na co dzień, wciąż potrafimy usiąść przy jednym stole i łączyć się przy wspólnym posiłku.

Bezpośrednim zaczątkiem współpracy artysty z firmą było wydarzenie „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, zorganizowane 24 czerwca na Placu Defilad w Warszawie. Kilkaset osób zebrało się wtedy przy wspólnym stole, rozmawiając o transformacji Polski po 1989 roku i słuchając opowieści o potrawach minionych 30 lat dziennikarki Basi Stareckiej. Tegoroczne wydarzenie sponsorowała Coca-Cola i wziął w niej udział między innymi Karol Radziszewski.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama