Jak nie stać się wampirem

Japończycy wśród twórców gier wyróżniają się dziwacznymi pomysłami. Snują niezwykłe opowieści, niebanalne i przemyślane, ale jednocześnie tak abstrakcyjne, że przyzwyczajony do zachodnich schematów gracz nieraz gubi się i bezradnie rozkłada ręce. W tym szaleństwie jest jednak metoda. W dodatku całkiem skuteczna, bo niezwykłe japońskie światy przykuwają uwagę, czego dowodem jest zręcznościówka „Code Vein".

Publikacja: 14.02.2020 17:00

Jak nie stać się wampirem

Foto: materiały prasowe

Nasza cywilizacja legła w gruzach. Tajemnicze ciernie przecięły skorupę ziemską i zniszczyły największe miasta. Wybiły też większość populacji. Przeżyli m.in. ci, w których ciałach zalęgły się pasożyty zwane BOR, regenerujące niektóre organy i zamieniające swoje ofiary w istoty przypominające wampiry. Niektórzy poddali się przemianie, porzucili człowieczeństwo i zaakceptowali nową wizję świata. Inni wciąż starają się zrozumieć, co się wydarzyło. Próbują też opanować rządzę krwi zamieniającą ich w bezmyślne, okrutne bestie.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
Gość "Plusa Minusa" poleca. Artur Urbanowicz: Eksperyment się nie udał