Toyota: Czas na hybrydy

W pewnym momencie może się okazać, że kupowanie samochodów z napędami konwencjonalnymi w ogóle przestanie mieć sens – mówi prezydent Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe Jacek Pawlak.

Aktualizacja: 03.02.2016 05:57 Publikacja: 02.02.2016 20:00

Toyota: Czas na hybrydy

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak będzie wyglądał europejski rynek w 2016 r.? Czy afera z manipulowaniem pomiarami emisji spalin wpłynie na sprzedaż?

Nas ten temat nie dotyczy. Życzymy naszym konkurentom, żeby udało im się przezwyciężyć te trudności. Niewątpliwie kwestia emisyjności jest dziś w Europie dużym wyzwaniem. Chcemy samochodów o lepszych osiągach i większej mocy, ale też musimy dbać o środowisko. Dla Toyoty kwestie środowiskowe zawsze miały kluczowe znaczenie. One są bardzo ważne także dla Polaków, bo mamy duże kłopoty z jakością powietrza. Na mapie Europy nie wyglądamy dobrze pod tym względem, a w takich rejonach jak Śląsk czy Kraków normy są przekraczane wielokrotnie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody