Ile za materiały budowlane

Wzrosły ceny farb, lakierów i tapet. Spadły ceny wyrobów stalowych.

Publikacja: 28.11.2012 02:02

Ile za materiały budowlane

Foto: ekonomia24

— Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych w październiku br. były o 3-5 proc. wyższe  niż przed rokiem oraz o 3-6 proc. niższe niż we wrześniu 2012 r.

— W październiku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wzrosły ceny narzędzi i sprzętu budowlanego — 6,1 proc., materiałów ściennych ceramicznych — 5,6 proc., pokryć i folii dachowych, rynien — 0,7 proc. i gazobetonów — 0,1 proc.

— Wzrosły też ceny farb, lakierów, tapet — 3,7 proc., instalacji i techniki grzewczej, kanalizacji, odwodnień, wentylacji — 0,9 proc. oraz płytek ceramicznych, wyposażenia łazienek i kuchni — 0,7 proc.

— Spadły ceny izolacji termicznych — 1,8 proc., silikatów — 1,3 proc., chemii budowlanej — 1 proc. i suchej zabudowy — 0,7 proc.

— Spadły ceny wyrobów stalowych — 1,9 proc. oraz cementu, wapna — 0,7 proc. — Ceny kostki brukowej oraz bram, ogrodzeń nie zmieniły się.

— Nie zmieniły się ceny drewna i materiałów drewnopochodnych, materiałów izolacji wodochronnej, stolarki otworowej, parapetów.

— Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych w październiku br. były o 3-5 proc. wyższe  niż przed rokiem oraz o 3-6 proc. niższe niż we wrześniu 2012 r.

— W październiku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wzrosły ceny narzędzi i sprzętu budowlanego — 6,1 proc., materiałów ściennych ceramicznych — 5,6 proc., pokryć i folii dachowych, rynien — 0,7 proc. i gazobetonów — 0,1 proc.

Materiał Partnera
Szklana pułapka. Zapanuj nad rozpraszaczami i pracuj efektywniej.
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Nieruchomości
Dlaczego ministerstwo funduszy bierze się za rynek mieszkaniowy?
Nieruchomości
Nieruchomości w Hiszpanii. Co z podatkiem dla zagranicznych nabywców mieszkań?
Nieruchomości
Ile za dwa pokoje w mieście
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Nieruchomości
Mieszkaniówka dwóch prędkości
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej