Reklama
Rozwiń

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Ani dobra pogoda, która przedłużyła nieco sezon, ani jesienny powrót turystyki biznesowej, nie poprawiły kondycji rodzimej branży turystycznej.

Publikacja: 16.10.2023 10:16

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Foto: Adobe Stock

Ale nie wszystko jest stracone. — Dlatego właściciele obiektów noclegowych walczą i próbują przyciągnąć turystów atrakcjami czy ofertami w wyższym standardzie w tej samej cenie – mówi Tomasz Zaniewski, wiceprezes serwisu Nocowanie.pl.

Jeszcze kilka dni temu było pięknie i ciepło. Na południu Polski jest wysyp grzybów, których nie ma ani na Mazurach, ani w centrum. Ale początek jesieni nie pozwolił rodzimej branży turystycznej znacząco odrobić strat po sezonie. Spadki utrzymują się, a większy ruch widać jedynie w dużych miastach i – tradycyjnie o tej porze roku – w górach.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Nieruchomości
Kiedy najemca zapłaci czynsz w złotych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama