Reklama

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Ani dobra pogoda, która przedłużyła nieco sezon, ani jesienny powrót turystyki biznesowej, nie poprawiły kondycji rodzimej branży turystycznej.

Publikacja: 16.10.2023 10:16

Hotelarze liczą straty po sezonie. I kuszą gości cenami i atrakcjami na jesień

Foto: Adobe Stock

Ale nie wszystko jest stracone. — Dlatego właściciele obiektów noclegowych walczą i próbują przyciągnąć turystów atrakcjami czy ofertami w wyższym standardzie w tej samej cenie – mówi Tomasz Zaniewski, wiceprezes serwisu Nocowanie.pl.

Jeszcze kilka dni temu było pięknie i ciepło. Na południu Polski jest wysyp grzybów, których nie ma ani na Mazurach, ani w centrum. Ale początek jesieni nie pozwolił rodzimej branży turystycznej znacząco odrobić strat po sezonie. Spadki utrzymują się, a większy ruch widać jedynie w dużych miastach i – tradycyjnie o tej porze roku – w górach.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama