Reklama

Orange podpadł Prezesowi UOKiK. Chodzi o opłaty od klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie właściwe przeciwko Orange Polska. Spółce grozi kara do 10 procent obrotu za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów z powodu pobierania opłat za połączenia z infoliniami.

Publikacja: 12.09.2022 14:42

Orange podpadł Prezesowi UOKiK. Chodzi o opłaty od klientów

Foto: AdobeStock

dgk

Do UOKiK docierały sygnały dotyczące opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi Orange i nju mobile, służącymi do zgłaszania usterek i reklamacji. Chodzi o to, że klienci płacą za takie połączenia nawet wówczas, gdy korzystają z oferty, w której mają nielimitowane rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych w ramach abonamentu. Co więcej, opłaty są pobierane nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem, ale również za czas oczekiwania na takie połączenie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Cudzoziemcy
Nielegalni migraci z Afganistanu dostaną od państwa zadośćuczynienie
Prawo karne
Trzej lekarze usłyszeli wyrok w głośnej sprawie śmierci Izabeli z Pszczyny
Sądy i trybunały
Manowska: zawiadomiłam prokuraturę, nie można dopisywać niczego do uchwały
Biznes
Dostępność cyfrowa - nowe przepisy o e-handlu zmienią internetowy biznes
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Ubezpieczenia i odszkodowania
mObywatel z długo oczekiwaną funkcją dla kierowców
Reklama
Reklama