Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.05.2017 06:30 Publikacja: 19.05.2017 06:30
Foto: Fotolia.com
Jak się okazuje media wysokozasięgowe, takie jak prasa, telewizja czy radio nie zawsze są w stanie sprostać takiemu zadaniu. Dlatego coraz częściej idealnym rozwiązaniem, aby być bliżej odbiorcy jest wykorzystywanie niestandardowych form komunikacji takich jak marketing szeptany czy ambient media, które wykorzystują naturalną skłonność ludzi do dzielenia się ciekawymi informacjami, a ich połączenie może okazać się komunikacyjnym strzałem w dziesiątkę.
Dziś konsumenci są wyjątkowo odporni na sugestie reklamodawców w ramach tradycyjnych form reklamy, dlatego niezwykle istotne jest poszukiwanie niestandardowych rozwiązań będących w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę odbiorców, ale również pozytywnie ich zaskoczyć. Zarówno marketing szeptany jak i ambient marketing stanowią nowoczesne formy promocji, które znacznie wykraczają poza ramy typowych działań marketingowych. Właściwe przygotowanie niestandardowej formy komunikacji sprawi, że konsument nie ma poczucia wywierania na nim presji. Co więcej często sam stanie się nośnikiem reklamy, przekazując informacje o produkcie swoim bliskim, czy znajomym, stając się tym samym naturalnym ambasadorem marki.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas