Aktualizacja: 19.05.2017 06:30 Publikacja: 19.05.2017 06:30
Foto: Fotolia.com
Jak się okazuje media wysokozasięgowe, takie jak prasa, telewizja czy radio nie zawsze są w stanie sprostać takiemu zadaniu. Dlatego coraz częściej idealnym rozwiązaniem, aby być bliżej odbiorcy jest wykorzystywanie niestandardowych form komunikacji takich jak marketing szeptany czy ambient media, które wykorzystują naturalną skłonność ludzi do dzielenia się ciekawymi informacjami, a ich połączenie może okazać się komunikacyjnym strzałem w dziesiątkę.
Dziś konsumenci są wyjątkowo odporni na sugestie reklamodawców w ramach tradycyjnych form reklamy, dlatego niezwykle istotne jest poszukiwanie niestandardowych rozwiązań będących w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę odbiorców, ale również pozytywnie ich zaskoczyć. Zarówno marketing szeptany jak i ambient marketing stanowią nowoczesne formy promocji, które znacznie wykraczają poza ramy typowych działań marketingowych. Właściwe przygotowanie niestandardowej formy komunikacji sprawi, że konsument nie ma poczucia wywierania na nim presji. Co więcej często sam stanie się nośnikiem reklamy, przekazując informacje o produkcie swoim bliskim, czy znajomym, stając się tym samym naturalnym ambasadorem marki.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas