Do Biedronki dziś lepiej z gotówką. Kasy samoobsługowe nie działały

Klienci sieci Biedronka w sobotę przez kilka godzin zgłaszali problemy z dokonywaniem płatności kartami. Nie działały kasy samoobsługowe. Po południu firma poinformowała o usunięciu awarii.

Publikacja: 02.03.2024 17:07

Do Biedronki dziś lepiej z gotówką. Kasy samoobsługowe nie działały

Foto: Adobe Stock

Problemy z płatnościami pojawiły się krótko po tym, jak doszło do awarii w Pekao S.A., którego klienci nie mogli płacić kartami oraz korzystać z Blika.

- Awaria została zgłoszona przez bank - dostawcę usługi i dotyczy nie tylko naszych placówek. Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą usługi, aby wspomagać go w prowadzonych po jego stronie pracach naprawczych. Przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2,1 tys. bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę - napisali przedstawiciele Biedronki w stanowisku przesłanym do Business Insidera.

Czytaj więcej

Duża awaria w Banku Pekao S.A. Nie działały karty, nie można było wypłacić pieniędzy

- Mamy przejściowe problemy z systemem płatności. Pracujemy nad przywróceniem poprawności działania. Przepraszamy za utrudnienia — przeprosił klientów Pekao w serwisie X. Po godz.14.00 poinformowano o zakończeniu prac nad przywróceniem usług.

Awaria terminali płatniczych w sklepach Biedronka trwała przez kilka godzin.  O 16.00 Biedronka poinformowała, że problemy z terminalami zostały usunięte.

„Informujemy, że awaria w Banku Pekao S.A., która dotknęła klientów w całej Polsce, uniemożliwiając płatności bezgotówkowe, została naprawiona” – napisała sieć w komunikacie.

Problemy występowały także z wypłaceniem pieniędzy z bankomatów znajdujących się w sąsiedztwie dyskontów. Klienci nie chcąc rezygnować z zakupów starali się płacić gotówką.

Problemy z płatnościami pojawiły się krótko po tym, jak doszło do awarii w Pekao S.A., którego klienci nie mogli płacić kartami oraz korzystać z Blika.

- Awaria została zgłoszona przez bank - dostawcę usługi i dotyczy nie tylko naszych placówek. Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą usługi, aby wspomagać go w prowadzonych po jego stronie pracach naprawczych. Przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2,1 tys. bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę - napisali przedstawiciele Biedronki w stanowisku przesłanym do Business Insidera.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu