Jak zapowiada firma limitowana kolekcja trafi do sklepów 4 lipca, będą to bluzy, tenisówki, t-shirty oraz klapki i skarpetki. To pierwsza tego typu linia Biedronki. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki, czyli żółty oraz czerwony.

– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego – mówi Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Ceny rozpoczynają się od zestawu dwóch par skarpet za 14,99 zł, tenisówki będą w cenie 64,90 zł za parę. Bluzy to koszt 49,99 zł, będą dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24,99 zł.

Czytaj więcej

Tradycyjne hospody umierają w ciszy. Czeska tradycja zniknie przez kryzys?

Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi.

Własna kolekcja to ukłon w stronę największych fanów sieci. Ubrania z kolekcji Biedronka Fan Collection dostępne będą od poniedziałku, 4 lipca, aż do wyczerpania zapasów.