Jak zapowiada firma limitowana kolekcja trafi do sklepów 4 lipca, będą to bluzy, tenisówki, t-shirty oraz klapki i skarpetki. To pierwsza tego typu linia Biedronki. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki, czyli żółty oraz czerwony.
– Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego – mówi Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Ceny rozpoczynają się od zestawu dwóch par skarpet za 14,99 zł, tenisówki będą w cenie 64,90 zł za parę. Bluzy to koszt 49,99 zł, będą dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24,99 zł.
Czytaj więcej
Inflacja i zmieniające się przyzwyczajenia Czechów zagrażają tradycyjnym gospodom piwnym.
Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi i kreatywnymi twórcami internetowymi.