#RZECZoBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak: „Wojna” na świecie będzie toczyła się o marki

Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówi Elżbieta Wojtczak CEO, Communication Unlimited, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 18.10.2017 14:15 Publikacja: 18.10.2017 14:00

#RZECZoBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak: „Wojna” na świecie będzie toczyła się o marki

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczyła, że marka dodaje dodatkową wartość produktowi i powoduje, że konsument jest gotów wybrać dany produkt a nie inny, zapłacić za niego więcej i deklaruje, że będzie go kupował w przyszłości.

- Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówiła Wojtczak.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gospodarka
Biznes dość krytycznie ocenia rok rządu Donalda Tuska
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gospodarka
Firmy patrzą z nadzieją w przyszłość, ale uważają rok za stracony
Gospodarka
Ekonomiści o prognozach i wyzwaniach dla polskiej gospodarki. „Czasu już nie ma”
Gospodarka
Wiceminister Maciej Gdula: Polska nauka musi się wyspecjalizować
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gospodarka
Nacjonalizacja po rosyjsku: oskarżyć, posadzić, zagrabić