Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak: „Wojna” na świecie będzie toczyła się o marki

Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówi Elżbieta Wojtczak CEO, Communication Unlimited, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 18.10.2017 14:15 Publikacja: 18.10.2017 14:00

#RZECZoBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak: „Wojna” na świecie będzie toczyła się o marki

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczyła, że marka dodaje dodatkową wartość produktowi i powoduje, że konsument jest gotów wybrać dany produkt a nie inny, zapłacić za niego więcej i deklaruje, że będzie go kupował w przyszłości.

- Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówiła Wojtczak.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gospodarka
Rumunia zapłaci cenę za rozrzutność
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Gospodarka
Czy grozi nam powódź? Na razie nie, ale sytuacja może się zmienić
Gospodarka
Czy USA nadal są gwarantem globalnej stabilności?
Gospodarka
Unia chce pokonać Rosję w Ukrainie. Oto w jaki sposób
Gospodarka
Jak Putin „zbombardował” 14 procent rosyjskiej gospodarki. Liczby porażają
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama