Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2017 14:15 Publikacja: 18.10.2017 14:00
Foto: tv.rp.pl
Gość tłumaczyła, że marka dodaje dodatkową wartość produktowi i powoduje, że konsument jest gotów wybrać dany produkt a nie inny, zapłacić za niego więcej i deklaruje, że będzie go kupował w przyszłości.
- Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówiła Wojtczak.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rząd w Bukareszcie musi przeprowadzić bolesne reformy fiskalne po tym, jak Rumunii głęboko w oczy zajrzało ryzyk...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Wielkoskalowej powodzi nie przewidujemy - mówili dziś w Sejmie eksperci IMGW. Rzeki podniosły się nawet o 1,5 m....
Rola Ameryki na globalnej mapie geopolitycznej znalazła się w centrum uwagi ekspertów podczas dyskusji, która wp...
Bruksela chce utworzyć specjalny fundusz wsparcia dla Ukrainy w wartości 100 mld euro. Ma to pomóc zakończyć ros...
Wojna rozpętana przez rosyjskiego dyktatora będzie kosztowała Rosję utratę do 14 proc. PKB. Wyliczyli to nie obc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas