Aktualizacja: 18.10.2017 14:15 Publikacja: 18.10.2017 14:00
Foto: tv.rp.pl
Gość tłumaczyła, że marka dodaje dodatkową wartość produktowi i powoduje, że konsument jest gotów wybrać dany produkt a nie inny, zapłacić za niego więcej i deklaruje, że będzie go kupował w przyszłości.
- Polska jako kraj kojarzy się z rozwijającą gospodarką, częścią Unii Europejskiej oraz kolebką wolności i solidarności. To jest w tej chwili marka Polski – mówiła Wojtczak.
W piątek w Nancy Polska ma podpisać traktat z Francją. Ma on być także podstawą do pogłębienia współpracy w sekt...
Polska ma się stać zagłębiem najbardziej zaawansowanych technologii, niezależnym od zagranicznych dostawców. Weh...
Amerykański bank centralny, zgodnie z oczekiwaniami rynku, utrzymał główną stopę procentową w przedziale 4,25-4,...
Podczas gdy rosyjskim dyktator nawołuje Rosjanki, by rodziły po 6-8 dzieci, tak jak w carskiej Rusi, setki tysię...
Drony, AI, technologie kosmiczne i kwantowe – to tylko niektóre z projektów, do których popłynie co najmniej 600...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas