Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.04.2021 13:45 Publikacja: 24.04.2021 13:33
Mitch McConnell, członek Partii Republikańskiej, lider senackiej mniejszości
Foto: AFP
Obecna propozycja jest mniejsza nawet od sum 600-800 mld sugerowanych wcześniej przez republikanów, ale ma być działaniem w dobrej wierze, zachęcającym do negocjowania przez przywódców obu partii politycznych. Skupia się jednak na tradycyjnych projektach z zakresu infrastruktury i na dostępie do szybkiego internetu — pisze Reuter.
Republikanie chcieliby wydać 299 mld na drogi i mosty, 65 mld na szybki internet, 61 mld na transport publiczny, 44 mld na lotniska, 35 mln na wodę pitną i utylizację ścieków, 20 mld na kolej, 17 mld na porty i szlaki śródlądowe, 14 mld na retencję wody i 13 mld na rurociągi i na ich ochronę. Joe Biden zaproponował 650 mld na drogi, kolej i transport, ale również 174 mld na pojazdy elektryczne, czego nie ma u republikanów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Socjalistyczny reżim wenezuelski proponował Amerykanom szeroki dostęp do swojej ropy i kopalin oraz osłabienie z...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał do sięgnięcia po zamrożone rosyjskie aktywa, by sfinansować 140 mld euro...
Polska pozostanie jednym z liderów europejskiego wzrostu gospodarczego w tym i przyszłym roku – wynika z nowych...
Ministrowie z resortu aktywów państwowych podzielili się na nowo nadzorem nad spółkami, w których udziały ma Ska...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Budujemy sieć torów kolejowych o europejskim rozstawie szyn. Rozbudowujemy przejścia graniczne, bo ruch z Polską...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas