Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.04.2015 12:54 Publikacja: 22.04.2015 11:40
Foto: Bloomberg
Decyzja kredytowa w 15 minut, sezonowy harmonogram spłat czy promocja leasingu z ubezpieczeniem tańszym o 30 proc. to najważniejsze elementy nowej kampanii EFL.
Firma doradza, jak skorzystać z różnych form finansowania - leasingu i pożyczki oraz jak skutecznie dopasować te narzędzia do preferencji i oczekiwań Klienta, a także specyfiki branży, w której działa. Wiosenna promocja ma kilka odsłon i skierowana jest do Klientów z kluczowych dla EFL segmentów rynku tj. pojazdy lekkie dostawcze do 3,5 T, maszyny i urządzenia oraz perspektywicznych dla firmy branż - budowlanej i Agro.
Globalizacja się nie skończy, choć po pandemii, konflikcie w Ukrainie i wojnach celnych nie będzie już taka sama...
Brak zaufania, zmienność przepisów, deficyt edukacji finansowej i niedopasowane narzędzia inwestycyjne – to głów...
Prawie 500 osób, w tym uznani eksperci z dziedziny bezpieczeństwa i obronności, weźmie udział w konferencji dla...
Głęboka reorganizacja Grupy PZU zakończyć ma się do czerwca 2026 r. W odniesieniu do Aliora wciąż rozważane są r...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Mimo że Donald Trump niedawno wycofał się z zapowiedzi ewentualnego zwolnienia szefa amerykańskiej Rezerwy Feder...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas