Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.04.2015 12:54 Publikacja: 22.04.2015 11:40
Foto: Bloomberg
Decyzja kredytowa w 15 minut, sezonowy harmonogram spłat czy promocja leasingu z ubezpieczeniem tańszym o 30 proc. to najważniejsze elementy nowej kampanii EFL.
Firma doradza, jak skorzystać z różnych form finansowania - leasingu i pożyczki oraz jak skutecznie dopasować te narzędzia do preferencji i oczekiwań Klienta, a także specyfiki branży, w której działa. Wiosenna promocja ma kilka odsłon i skierowana jest do Klientów z kluczowych dla EFL segmentów rynku tj. pojazdy lekkie dostawcze do 3,5 T, maszyny i urządzenia oraz perspektywicznych dla firmy branż - budowlanej i Agro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regulacje podatkowe dotyczące listów zastawnych mogłyby obniżyć ceny kredytów mieszkaniowych – ocenia środowisko...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
XIX Forum Funduszy pokazało, że nie brakuje chęci i pomysłów na to, by naprawiać rynek kapitałowy. Teraz potrzeb...
Władimir Putin pogodził się z utratą zamrożonych aktywów. Wcześniej chciał za nie kupować boeingi i odbudować ok...
Prezydent Stanów Zjednoczonych zapowiedział, że nie wyznaczy na stanowisko szefa Rezerwy Federalnej nikogo, kto...
Rolą branży powinno być inspirowanie klientów, by przesuwali się z bezpiecznej strefy oszczędzania w stronę inwe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas