Decyzja kredytowa w 15 minut, sezonowy harmonogram spłat czy promocja leasingu z ubezpieczeniem tańszym o 30 proc. to najważniejsze elementy nowej kampanii EFL.

Firma doradza, jak skorzystać z różnych form finansowania - leasingu i pożyczki oraz jak skutecznie dopasować te narzędzia do preferencji i oczekiwań Klienta, a także specyfiki branży, w której działa. Wiosenna promocja ma kilka odsłon i skierowana jest do Klientów z kluczowych dla EFL segmentów rynku tj. pojazdy lekkie dostawcze do 3,5 T, maszyny i urządzenia oraz perspektywicznych dla firmy branż - budowlanej i Agro.

- Na potrzeby kampanii marketingowej przygotowano kilka kreacji skierowanych do objętych promocją branż, podkreślających główne atuty oferty finansowania w EFL – przekonują eksperci firmy. – Zawiera ona decyzję kredytową w 15 minut, sezonowy harmonogram spłat w przypadku pożyczki a dla klientów korzystających z leasingu, usługę Leasingu Swobodnego, która umożliwia samodzielne zarządzanie harmonogramem spłat i obniżanie wysokości raty nawet do 1 zł. Ponadto do końca maja br. trwa promocja na leasing z ubezpieczeniem wieloletnim, tańszym o 30 proc. Stawki na pakietowe wieloletnie ubezpieczenia komunikacyjne na pojazdy nowe i używane mogą być obniżone nawet o 30 proc.

Kampania realizowana jest głównie w internecie. Prowadzone działania obejmą mailing do firm, promocję w porównywarkach finansowych, formaty display na portalach biznesowych i tematycznych, dedykowanych dla klientów rynku rolnego, budowlanego, maszyn i urządzeń oraz samochodów osobowych. EFL kontynuuje również współpracę z wydawcami w ramach sieci afiliacyjnych.

Kampania EFL potrwa do końca czerwca.