Reklama
Rozwiń
Reklama

"Mamuśki mają wychodne": Sprawdzony pomysł można sprzedać kilka razy

"Mamuśki mają wychodne" to wakacyjna komedia, wpisująca się w modny ostatnio rozrywkowy nurt.

Aktualizacja: 18.08.2017 20:53 Publikacja: 17.08.2017 18:00

Zaczęło się od tego, że Jon Lucas i Scott Moore, twórcy kultowej komedii o wieczorze kawalerskim „Kac Vegas”, postanowili zająć się kobietami. Ich „Złe mamuśki” były rubaszną, ale zwariowaną opowieścią o trzech paniach, których dzieci chodzą do tej samej szkoły. Jedna próbowała połączyć rolę perfekcyjnej pani domu z sukcesem zawodowym, druga była zahukaną kurą domową, trzecia – samotną matką i seksoholiczką. Komedia o nich stała się przebojem poprzedniego lata.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Film
Kristen Stewart w Toruniu: niespodziewany przylot gwiazdy i historia przemocy
Film
„The Beatles Anthology": jak Beatlesi grali i nagrywali z nieżyjącym Lennonem
Film
Reżyser „Ministrantów”: Wielu księży chciało pomóc, zakaz przychodził „z góry”
Film
Russell Crowe w wybitnej roli w „Norymberdze” jako Goering na EnergaCAMERIMAGE
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Film
„Wartość sentymentalna” ma najwięcej nominacji do Europejskich Nagród Filmowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama