Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.02.2018 20:02 Publikacja: 22.02.2018 18:00
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Biedronka - druga najbardziej wartościowa polska marka.
Foto: Fotorepa/Robert Gardziński
Miejsce trzecie Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek - PKO BP.
Foto: Fotorepa/Robert Gardziński
Rekordzistą wzrostu wartości jest warta niemal 2 mld zł Poczta Polska.
Foto: Fotorepa/Robert Gardziński
Mlekovita - najcenniejsza marka w kategorii "Produkty Żywnościowe".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Tymbark - najcenniejsza marka w kategorii "Napoje Bezalkoholowe".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Wedel - najcenniejsza marka w kategorii "Słodycze i Lody".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Żubrówka - najcenniejsza marka w kategorii "Napoje alkoholowe".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Play - najcenniejsza marka w kategorii "Telekomunikacja".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
TVN - najcenniejsza marka w kategorii "Media".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Reserved - Najcenniejsza marka w kategorii "Odzież i obuwie".
Foto: Fotorzepaq/Robert Gardziński
Bella - najcenniejsza marka w kategorii "Kosmetyki".
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Młoda Marka Sukcesu 2017 | Funtronic Magiczny Dywan.
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
– Ranking „Rzeczpospolitej, który pokazuje siłę polskiej gospodarki, już sam w sobie jest, po 14 latach, najcenniejszą i najmocniejszą tego typu marką w Polsce – mówił prowadzący galę Marcin Piasecki, redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej” i koordynator rankingu.
– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreślała podczas gali Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas