Cenna marka daje przewagę

Orlen, Biedronka i PKO BP – to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartość przekroczyła w 2017 r. 11,3 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Rekordzistą wzrostu jest warta niemal 2 mld zł Poczta Polska.

Aktualizacja: 22.02.2018 20:02 Publikacja: 22.02.2018 18:00

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

– Ranking „Rzeczpospolitej, który pokazuje siłę polskiej gospodarki, już sam w sobie jest, po 14 latach, najcenniejszą i najmocniejszą tego typu marką w Polsce – mówił prowadzący galę Marcin Piasecki, redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej” i koordynator rankingu.

– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreślała podczas gali Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy