Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.05.2018 21:00 Publikacja: 07.05.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Materiał powstał we współpracy z firmą Sage
Do rzadkości należą przypadki, że strona internetowa, a zwłaszcza sklep internetowy, jest w całości zbudowany przez przedsiębiorcę, na jego serwerach, bez dodatkowych narzędzi analitycznych, dostawców usług, agencji marketingowych. Oprócz tego, co na co dzień widzi klient, zazwyczaj firmy mają dostawcę hostingu, domeny, agencję, która jest dla nich wsparciem technicznym, programistę współpracującego B2B, jak również gotowe platformy sklepowe, wtyczki do poszczególnych funkcjonalności czy narzędzia do analizy danych – chociażby formularz kontaktowy obsługiwany gotową wtyczką.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas