Centernet z Mediatelem snują wizję operatora hurtowego, 200 tys. kart SIM "W Rodzinie"

Publikacja: 17.03.2010 00:01

Przejęcie większościowego pakietu akcji Mediatela w zamian za wniesienie do spółki akcji Centernetu - to plan właścicieli obu spółek. Po podpisaniu listu intencyjnego obie spółki przeprowadzą due diligence, po czym będą musiały zyskać formalną akceptację do planu swoich właścicieli: Centernet rady nadzorczej, a Mediatel walnego zgromadzenia akcjonariuszy. Formalności mają zająć kilka tygodni. Przedstawiciele obu spółek deklarują, że za około 1,5 miesiąca będą mogli przedstawić szczegóły swojej strategii. Dzisiaj przedstawili zręby koncepcji, którą należy uznać za niespotykaną na polskim rynku. Partnerzy wierzą, że uda im się działać z komercyjnym sukcesem, jako hurtowy sprzedawca kompletu usług telekomunikacyjnych, za pośrednictwem sieci partnerów detalicznych. Elementem planu jest rozbudowa własnej infrastruktury mobilnej na częstotliwości 1800 MHz, jak również współpraca z innymi operatorami i roaming krajowy w sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej.

 

Jak powiedział Grzegorz Tomczyk, wiceprezes zarządu Centernetu, do tej pory spółka sprzedała ok. 200 tys. kart SIM, z czego aktywnych jest "więcej niż 50 proc."

 


[link=images/pliki/mediatel_centernet_prezentacja.pdf]Prezentacja strategii Mediatela i Centernetu[/link] (.pdf, 1,462 MB)

Przejęcie większościowego pakietu akcji Mediatela w zamian za wniesienie do spółki akcji Centernetu - to plan właścicieli obu spółek. Po podpisaniu listu intencyjnego obie spółki przeprowadzą due diligence, po czym będą musiały zyskać formalną akceptację do planu swoich właścicieli: Centernet rady nadzorczej, a Mediatel walnego zgromadzenia akcjonariuszy. Formalności mają zająć kilka tygodni. Przedstawiciele obu spółek deklarują, że za około 1,5 miesiąca będą mogli przedstawić szczegóły swojej strategii. Dzisiaj przedstawili zręby koncepcji, którą należy uznać za niespotykaną na polskim rynku. Partnerzy wierzą, że uda im się działać z komercyjnym sukcesem, jako hurtowy sprzedawca kompletu usług telekomunikacyjnych, za pośrednictwem sieci partnerów detalicznych. Elementem planu jest rozbudowa własnej infrastruktury mobilnej na częstotliwości 1800 MHz, jak również współpraca z innymi operatorami i roaming krajowy w sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne