Aktualizacja: 20.05.2020 16:33 Publikacja: 20.05.2020 15:35
Foto: AFP
Wiedeńskie lotnisko w 2019 roku odprawiło ponad 31 mln pasażerów, co mu dało 14. miejsce na liście największych europejskich portów lotniczych i wsparło ambicje utrzymania się jako największego w regionie Europy Środkowej. Nie jest jednak tajemnicą, że nie jest to port nowoczesny czy przyjazny dla pasażerów. Niektóre jego części, jak chociażby poczekalnie są mocno wyeksploatowane i wymagają szybkiej modernizacji.
Dlatego Austriacy postanowili Schwechat rozbudować unowocześniając Terminal 2 i dodając 70 tys. metrów kwadratowych powierzchni do Terminala 3. Całość przebudowy ma się zakończyć w 2023 roku. „Będzie życie po koronawirusie" - napisał na Linkedin prezes lotniska, Julian Jaeger. I dodaje „Przebudowa Terminala 2. trwa. Będziemy mieli dwa nowe stanowiska kontroli bezpieczeństwa i nowe poczekalnie, a także restauracje i sklepy. Nie mogę się doczekać udostępnienia ich pasażerom. Planujemy to zrobić jeszcze w tym roku" - dodał.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas