Szefowa marketingu w
Crowley Data Poland
objęła stanowisko w
Acxiom Polska
Aktualizacja: 05.07.2011 17:27 Publikacja: 05.07.2011 17:27
Szefowa marketingu w
Crowley Data Poland
objęła stanowisko w
Acxiom Polska
. Operacyjnie na stanowisku w CDP zastąpiły ją:
Anna Baran
i
Marta Śmiech
. Dział marketingu i PR podlega obecnie dyrektorowi strategii
Piotrowi Osiadaczowi
.
- Strategiczne ekspertyzy i badania wspierające ofertę Acxiom, rekomendowanie kierunków rozwoju rozwiązań oferowanych przez Acxiom, współpraca z agencjami i partnerami branżowymi oraz kontakty z mediami to niektore z ważniejszych obowiązków nowozatrudnionej osoby w Acxiom – podała spółka w oficjalnym komunikacie zakres obowiązków Agnieszki Jaworskiej.
W Crowley Data Poland pracowała od 2010 r. Wcześniej osiem lat spędziła właśnie w Acxiom Polska. Spółka ta zajmuje się systemami wsparcia sprzedaży dla przedsiębiorstw z różnych branż.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas