Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile.  - W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

- Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już na ukończeniu.  Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli  w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów,  które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

Z jego słów wynika, że zrealizowano cel, wytyczony wcześniej przez prezesa PTC, Miroslava Rakowskiego. - Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy pochwalić się wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu. Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, że Era zmieniła się na T-Mobile – mówi Paweł Szarkowski. Wcześniej Miroslawv Rakowski zapowiadał, że celem kampanii na ten rok jest osiągnięcie rozpoznawalności marki na poziomie 29 proc. Paweł Szarkowski nie chciał ujawnić, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży usług PTC.