Reklama

Latem browary wychodzą w plener

Lipiec i sierpień to szczyt sezonu dla branży piwowarskiej. Aby sprzedać jak najwięcej piwa browary starają się dotrzeć do kurortów i na najciekawsze imprezy.

Publikacja: 06.07.2015 14:31

Latem browary wychodzą w plener

Foto: Bloomberg

Co piąty litr piwa kupiony przez Polaków w ciągu roku przypada na okres wakacji. Nie dziwi więc, że właśnie wtedy producenci starają się dotrzeć do jak największej grupy piwoszy.

- W tym roku nasze piwa odwiedzą kilkadziesiąt festiwali takich jak Woodstock, Off Festiwal, Beerfest czy Jarocin. Jesteśmy również partnerem tegorocznych koncertów organizowanych przez Live Nation i ponad 10 tysięcy różnych imprez w całej Polsce – mówi „Rzeczpospolitej" Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama