Producent napojów nie zamierza bezpośrednio konkurować z Apple czy Samsungiem. Ale smartfony z jego marką pojawią się na rynku. PepsiCo, producent napojów i innego typu produktów spożywczych, może udzielić firmie zewnętrznej licencji na użytkowanie marki Pepsi i sprzedaży pod nią aparatów telefonicznych i akcesoriów na chińskim rynku. Do podpisania umowy może dojść w ciągu kilku miesięcy –...
http://archiwum.rp.pl/artykul/1289259-Chinczycy-zadzwonia-z-Pepsi.html (dostęp płatny)
Europejska ekspansja Alibaby
Chiński gigant e-handlu zapowiada uruchomienie biur we Włoszech, Francji i Niemczech. O Polsce na razie ani słowa.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1289242-Europejska-ekspansja-Alibaby.html (dostęp płatny)
Netflix: stawka większa niż Oscar
Celem pierwszej pełnometrażowej produkcji serwisu jest zachęcenie widzów do oglądania nowych filmów w domu. „Beasts of No Nation", dramat wojenny o afrykańskim watażce granym przez Idrisa Elbę, stał się w ocenie krytyków jednym z faworytów do Oscara w kategorii najlepszy film. Ale dla dystrybutora i sponsora obrazu, firmy Netflix, stawka jest o wiele wyższa niż zdobycie złotej statuetki: chce on...
http://archiwum.rp.pl/artykul/1289241-Netflix:-stawka-wieksza-niz-Oscar.html (dostęp płatny)
Jak opleść Polskę internetem
Jaki model, jaka technologia, jakie opłaty pobierać za szybki internet – zastanawiali się uczestnicy forum w Krakowie. W poniedziałek w Krakowie odbyła się konferencja Broader Way Forum 2015 zorganizowana przez Huawei Polska, podczas której dyskutowano o sposobach realizacji Narodowego Planu Szerokopasmowego w kontekście programu operacyjnego „Polska cyfrowa".
http://archiwum.rp.pl/artykul/1289209-Jak-oplesc-Polske-internetem.html (dostęp płatny)