Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.04.2019 08:57 Publikacja: 01.04.2019 08:57
Foto: Bloomberg
Francuska grupa i włosko-amerykańska podjęły wstępne rozmowy o rozwoju współpracy wokół jednej „super płyty podłogowej", która pozwoliłaby produkować przez obu partnerów gamę europejskich modeli i oczywiście zmniejszyłaby ich koszty inwestycyjne w bardzo konkurencyjnym regionie. Partnerstwo mogłoby zostać ogłoszone w połowie roku, istnieje też szansa rozszerzenia go poza tę jedną płytę -- podali informatorzy Bloomberga.
W ostatnich latach marka Fiata traciła znaczenie, wypierana przez pojazdy FCA o wyższej marży, np. Jeepa. Włosi zakończyli niedawno produkcję Punto i zaczną wypuszczać mniejszą wersję Jeepa. FCA kontynuuje plan Sergio Marchionne, chce wchodzić z tą marką na nowe rynki oferując modele, które mogłyby konkurować w kilku regionach jednocześnie oszczędzając koszty produkcji modeli z dolnej części gamy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas