Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.01.2015 14:30 Publikacja: 08.01.2015 14:30
Klienci polubili powiadomienia SMS, ale wciąż częściej sprawdzają stan konta w internecie
Foto: 123RF
Pani Grażyna jest wieloletnią klientką PKO BP. Ma tam rachunek i kartę kredytową. Korzysta też z powiadamiania o wpływach i transakcjach w formie SMS. Tak się przyzwyczaiła do tej usługi, że kiedy w grudniu nie dotarła do niej wiadomość o przelaniu na jej konto pieniędzy przez pracodawcę, poczuła się zaniepokojona. W oddziale banku wyjaśniono jej, że doszło do awarii, a stan konta może zawsze sprawdzić w internecie.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas