Reklama

UPC Polska: Internet goni telewizję

Publikacja: 05.08.2015 08:57

O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. - wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.

Ubywało  kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.

O 6,7 tys. urosła natomiast liczba abonentów dostępu do Internetu, a o 9,4 tys. – telefonii stacjonarnej.

Jednocześnie klienci nadal korzystający z usług dostawcy korzystali z 12,6 tys. usług (RGU) więcej niż w marcu.  W sumie na koniec czerwca UPC Polska obsługiwało 1,418 mln abonentów, którzy korzystali z 2,764 mln usług (RGU).

Liczba klientów telewizji kablowej i Internetu są już prawie takie same: po półroczu to odpowiednio 1,184 mln i 1,01 mln abonentów. Z usługi telefonii stacjonarnej korzysta natomiast 569,3 tys. użytkowników UPC.

Reklama
Reklama

Z usług MVNO (po dawnym Asterze) operatora korzystało w czerwcu 8,6 tys. osób.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama