UPC Polska: Internet goni telewizję

Publikacja: 05.08.2015 08:57

O 31,2 tys. do 2,826 mln gospodarstw domowych wzrósł zasięg sieci UPC Polska w II kwartale br., a mimo to liczba abonentów największego operatora telewizji kablowej w kraju spadła w tym czasie o 6,8 tys.. - wynika z danych zaprezentowanych przez Liberty Global, właściciela operatora.

Ubywało  kablówce klientów telewizji: z analogowego rozwiązania korzystało w czerwcu o 7,3 tys. abonentów mniej, a przyrost użytkowników telewizji cyfrowej o 3,8 tys. nie zrekompensował straty.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień