Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.04.2017 20:21 Publikacja: 03.04.2017 19:11
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
Rynek gier wideo staje jednym z motorów napędowych elektroniki użytkowej. Dzięki rosnącej popularności takiej rozrywki udało się m.in. nieco wyhamować choćby znaczące spadki sprzedaży w segmencie komputerów. W efekcie nisza tzw. gamingowych pecetów znalazła się w centrum uwagi największych producentów.
I trudno się dziwić – gracze to grupa klientów, która jest świadoma swoich potrzeb, a żeby je spełnić, nie kieruje się wyłącznie niską ceną. Dzięki graczom producenci notują również trend wzrostowy w segmencie konsol oraz urządzeń mobilnych (smartfony i tablety).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas