Aktualizacja: 30.09.2018 21:00 Publikacja: 30.09.2018 21:00
Uczestnicy dyskusji prowadzonej podczas EFNI w Sopocie zgodzili się, że w Polsce dopiero się uczymy, jak komercjalizować badania naukowe
Foto: materiały prasowe
Materiał powstał we współpracy z Citi Handlowy
Głos pojawił się w dyskusji podczas panelu „Polscy liderzy zmian – jak Polacy pchną świat do przodu w XXI wieku?". Wzięli w nim udział praktycy łączący naukę z biznesem: prof. Jacek Jemielity z Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego, Noemi Malska, menedżer z Hyperion Alfa, i Artur Kupczunas, wiceszef Saule Technologies, firmy inwestującej w naukowe startupy. Wspólnie z praktykami biznesu debatowała Małgorzata Molęda–Zdziech, szefowa Biura Promocji Nauki PolSCA w Brukseli, a całość moderował Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas