Powracające Frugo nie różni się znacznie od swojego poprzednika, który bił rekordy popularności w latach 90. a ostatecznie zniknął z rynku kilka lat temu. Napój jest dostępny w czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym. Jak podkreśla firma zostały one wytworzone na bazie naturalnych soków. Sugerowana cena 250 - ml butelki wynosi 1,99 zł.
— Frugo, które oddajemy naszym konsumentom to wyjątkowe i niepowtarzalne smaki, których do tej pory nie było na rynku — mówi Paulina Włodarska, specjalista ds. marketingu w firmie FoodCare.
Należąca do Wiesława Włodarskiego spółka prawa do nazwy Frugo, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury kupiła w marcu tego roku.
Frugo pojawiło się w polskich sklepach w 1996 roku i zostało się jednym z najbardziej znanych napojów owocowych. W 2002 roku firma Alima Gerber zdecydowała się sprzedać napój, który zaczął tracić udziały rynkowe. Markę kupiła firma Krynica Zdrój, która zbankrutowała. W 2009 roku Frugo od syndyka przejęła firma Aflofarm.