Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy ogarnął korporacyjny bezwład

Nowe technologie i dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że spółki muszą zmieniać swoje strategie. Wykorzystanie innowacji to dziś kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej.

Aktualizacja: 07.06.2015 22:18 Publikacja: 07.06.2015 22:00

Nowe technologie i dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że firmy muszą zmieniać swoje strategie.

Nowe technologie i dynamiczny rozwój internetu sprawiają, że firmy muszą zmieniać swoje strategie.

Foto: Bloomberg

Wyniki badania przeprowadzonego przez SAP i Knowledge@Wharton (internetowe czasopismo z zakresu analityki biznesu wydawane przez Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii) pokazują, że znaczna większość firm cierpi z powodu powszechnej złożoności procesów biznesowych.

Raport „Simplifying the Future of Work" pokazuje, że korporacyjny bezwład, brak jasno określonych priorytetów przez kadrę zarządzającą i niewystarczające wykorzystanie rozwiązań technologicznych są przyczynami wyraźnej rozbieżności między tym, co firmy komunikują, a tym, co tak naprawdę robią w sprawie uproszczenia działań.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama