Reklama
Rozwiń
Reklama

Walka z technologią to iluzja

Współczesny świat generuje niewyobrażalną ilość informacji. Pytanie, jak je wykorzystamy. Możemy je ignorować, ale wtedy tracimy – mówi Franck Cohen, szef koncernu SAP na Europę, Bliski Wschód i Afrykę w rozmowie z Katarzyną Kucharczyk.

Publikacja: 19.10.2015 22:00

Franck Cohen

Franck Cohen

Foto: robert gardziński

Rz: Jakie są priorytety dla grupy SAP w Polsce? Czy jesteśmy dla Was istotnym rynkiem, czy tylko małym elementem w większej układance?

Otworzyliśmy nasze przedstawicielstwo w Polsce w 1995 roku i było to jedno z pierwszych biur w tej części Europy. To pokazuje jak ważny jest to dla nas rynek. Pod względem wartości produktu krajowego brutto Polska jest największym krajem regionu Europy Środkowo-Wschodniej i dziewiątym państwem w Europie. Zatem jeśli w Polsce dzieje się dobrze, wówczas w całym regionie jest dobrze i vice versa.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama