Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka Brytania: nowy rejestr nieruchomości ma blokować brudne pieniądze z Rosji

Oligarchowie wykorzystujący nieruchomości w Wielkiej Brytanii do prania nielegalne zdobytego majątku są na celowniku nowego rejestru nieruchomości – pisze BBC.

Publikacja: 02.08.2022 08:31

Wielka Brytania: nowy rejestr nieruchomości ma blokować brudne pieniądze z Rosji

Foto: Bloomberg

Każda anonimowa zagraniczna firma, która chce kupić ziemię lub nieruchomość w Wielkiej Brytanii, będzie musiała ujawnić swoich prawdziwych właścicieli. Zagraniczne firmy, które odmówią ujawnienia takich informacji, mogą zostać ukarane grzywną w wysokości do 2500 funtów dziennie lub karą do pięciu lat więzienia dla zarządzającego firmą.

Organizacje zagraniczne, które już posiadają grunty w Wielkiej Brytanii, będą miały sześć miesięcy na zarejestrowanie swoich beneficjentów rzeczywistych lub członków zarządu.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama