Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.02.2018 16:19 Publikacja: 26.02.2018 11:56
Foto: Bloomberg
Firma z Teksasu i Kanady, konkurent wielkiego śmigłowcowego "brata" z USA - Boeinga na polskim rynku zdecydowała się skrócić nazwę i przejść w tym roku gruntowny rebranding.
Cały proces zmiany identyfikacji wizualnej i logotypu ściśle wiąże się z nową wizją rozwoju firmy w nadchodzących latach i potrwa do końca przyszłego roku – poinformował zarząd. Lotniczy koncern zamierza w większym stopniu akcentować swoje zaangażowanie m.in. w innowacje.
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas