- Niezwykle trudna sytuacja pogodowa w Polsce i w Europie jest przyczyną poważnych utrudnień w transporcie drogowym i lotniczym. To wpłynęło na funkcjonowanie branży transportowej i zmiany w obsłudze klientów DHL Express - mówi Anna Mazurek z DHL Express. DHL Express nie przyjmuje przesyłek ciężkich i paletowych.
- Podjęliśmy także decyzję o wstrzymaniu przyjmowania zleceń drogą elektroniczną za pośrednictwem aplikacji internetowej DHL Zamów Kuriera do czasu poprawy sytuacji na drogach - mówi Anna Mazurek.
Także przesyłki expresowe są odbierane od klientów w zależności od warunków drogowych i bieżącej sytuacji w danym mieście i regionie. UPS też wprowadził ograniczenia w przyjmowaniu przesyłek. Grzegorz Urban, dyrektor marketingu firmy zauważa, że z powodu śniegu wjazd do niektórych miast w Polsce jest niemożliwy.
- Wszyscy klienci mający u nas stałe zlecenia i wysyłający na eksport są obsługiwani. Również ci, którzy przyjdą do centrum nadawczego, nawet jeśli nie mają z nami podpisanej umowy, mogą nadać przesyłkę. Ograniczyliśmy przyjmowanie przesyłek w przypadku zleceń złożonych za pośrednictwem naszej infolinii - mówi Grzegorz Urban. Jak przekonuje, ograniczenia zostały wprowadzone m.in. po to, by nie doszło do gwałtownego wydłużenia czasu dostarczania przesyłek.