Aktualizacja: 15.06.2015 22:00 Publikacja: 15.06.2015 22:00
S70i, najnowsza generacja black hawka, sztandarowy produkt mieleckiej fabryki
Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski
W poniedziałek Gregory Hayes, prezes amerykańskiego konglomeratu, który oprócz helikopterów produkuje silniki lotnicze, windy i systemy klimatyzacji, potwierdził, że UTC chce wyjść z biznesu helikopterowego. W najbliższych tygodniach ma się wyjaśnić, czy śmigłowcowy koncern (cztery fabryki, 15 tys. zatrudnionych i 7,5 mld dol. rocznych przychodów) zostanie sprzedany, czy jedynie wydzielony ze struktury UTC. Niewykluczone, żę cięcia zatrudnienia, które w Sikorskym mają objąć 1400 pracowników, to przygotowania do sprzedaży spółki.
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas