Reklama

Hyundai: mniejsze koszty lekarstwem na zysk

Perspektywa czwartego kolejnego roku spadku zysków skłoniła Hyundaia do walki z kosztami. Firma planuje mniej podroży klasą biznes i biletów dla pracowników zagranicą na doroczne wizyty w domu

Publikacja: 28.12.2016 17:15

Hyundai: mniejsze koszty lekarstwem na zysk

Foto: Fotorzepa, Marek Korlak MK Marek Korlak

Koreański producent mocno odczuł zaangażowanie się w przeżywające trudności wschodzące rynki i skutki nietrafionej oferty, liczącej więcej limuzyn niż pojazdów sportowo-użytkowych, które stały się modne w wielu krajach. Zaciskanie pasa, obejmujące też zmniejszenie druku ulotek i używanie żarówek fluorescencyjnych, ma zapewnić czas potrzebny do przygotowania nowych modeli i zmiany stylizacji.

- Staramy się zlikwidować rozdźwięk między tendencją rynkową a naszą ofertą produktów — stwierdził jeden z pracowników Hyundaia mając na myśli konieczność oferowania więcej modeli SUV. — To plan na dalszy okres. Teraz staramy się zaoszczędzić każdy grosz — dodał.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama